Inschrijven voor een activiteit
Je wilt deelnemen aan een activiteit. Meld je dan aan d.m.v. het digitale inschrijfformulier*.
De link naar het inschrijfformulier staat op de Nieuwspagina, onder de publicatie van betreffende activiteit.
*Graag alle velden invullen. Een onvolledig ingevuld formulier kan niet in behandeling worden genomen.
Zodra het formulier correct verzonden is ontvang je hierover een ontvangstbevestiging in je mailbox – let op, dit is nog géén definitieve deelnamebevestiging.
Voor relatief dure activiteiten dien je minimaal 3 maanden lid te zijn om te kunnen deelnemen.
Loting
Wanneer het aantal inschrijvingen voor een activiteit het maximum aantal deelnemers overschrijdt, zal er geloot** worden. Hierbij kijken we terug per soort activiteit (concert, reis, workshop enz.) naar voorgaande lotingen. Ben je bij een recente loting voor eenzelfde soort activiteit uitgeloot, dan loot je dit keer niet mee.
** De loting wordt verricht d.m.v. een geautomatiseerd systeem.
Betaling
Na inschrijving dien je het verschuldigde bedrag binnen 10 dagen over te maken naar: NL 58 RABO 03 49 37 17 68 t.n.v. PV “De Verééniging”, onder vermelding van je personeelsnummer en de activiteit. Bij geen betaling binnen 10 dagen vervalt automatisch je inschrijving.
Bevestiging
Zodra definitief bekend is of je kan deelnemen aan de activiteit danwel uitgeloot bent, ontvang je hierover een e-mail van het organiserend bestuurslid van de activiteit. Ben je uitgeloot, dan wordt het betaalde inschrijvingsbedrag z.s.m. teruggestort.
Annulering deelname
Je wenst je deelname aan een activiteit te annuleren: neem dan contact op met het organiserend bestuurslid, of meld dit per e-mail aan pvadrz@gmail.com. Er vindt in principe geen terugbetaling van het inschrijfgeld plaats – ***zie onder de uitzonderingen.
Indien er voor de betreffende activiteit leden op een reservelijst staan, dan biedt het bestuur hen de mogelijkheid alsnog deel te nemen.
Als er geen vervangende deelnemer is, dan mag het annulerend lid zelf een vervangend PV-lid aandragen voor deelname.
Het is niet toegestaan om zonder afstemming met het bestuur van de PV een vervangend lid te zoeken voor deelname.
Annulering van deelname aan een activiteit dient altijd door het PV-lid zelf te gebeuren, een introducé of een collega kan geen afmelding doorgeven.
* Uitzonderingen m.b.t. terugbetaling:
– Er is een vervangend PV-lid voor de vrijgevallen plaats.
– Bij overlijden of ernstige ziekte van het PV-lid zelf of een naast familielid in de 1ste of 2e graad – dit geldt zowel voor het lid als voor de eventuele introducé
– Een andere dringende reden ter beoordeling van het bestuur.
Annulering deelname aan een meerdaagse reis:
Je wenst deelname aan een meerdaagse reis te annuleren. Neem dan contact op met het organiserend bestuurslid of stuur een e-mail naar pvadrz@gmail.com. Je ontvangt via de PV een annuleringsnota van het reisbureau (dit betreft een nota voor de complete kostprijs van de reis, inclusief het deel dat de PV voor je deelname betaald heeft). Geboekte excursies kunnen niet geannuleerd worden.
Kaarten voor schouwburgbezoek
Neem bij verhindering schouwburgbezoek contact op met het organiserend bestuurslid of mail naar pvadrz@gmail.com. Tot één week tevoren kunnen we de kaart(en) sowieso terugnemen. Daarna is er een mogelijkheid dat er leden op de reservelijst staan, die benaderd kunnen worden om de kaart(en) over te nemen.
Annulering activiteit door de PV
Bij onvoldoende inschrijvingen heeft de organisatie het recht de activiteit of workshop te annuleren. Reeds betaalde inschrijvingsgelden worden terugbetaald.
Deelname aan onze activiteiten is op eigen risico.