Inschrijven voor een activiteit
Je wilt deelnemen aan een activiteit. Meld je dan aan d.m.v. het digitale inschrijfformulier*. De link naar het inschrijfformulier staat op de Nieuwspagina, onder de publicatie van betreffende activiteit.
*Graag alle velden invullen. Een onvolledig ingevuld formulier kan niet in behandeling worden genomen.
Voor relatief dure activiteiten dien je minimaal 3 maanden lid te zijn om te kunnen deelnemen.
Loting
Wanneer het aantal inschrijvingen voor een activiteit het maximum aantal deelnemers overschrijdt, dan zal er geloot worden. Hierbij kijken we terug per soort activiteit (concert, reis, workshop enz.) naar voorgaande lotingen. Ben je bij een recente loting uitgeloot voor een zelfde soort activiteit, dan is dit niet van toepassing.
De loting wordt verricht d.m.v. een geautomatiseerd systeem.
Betaling
Na ontvangst van de inschrijving dien je het verschuldigde bedrag binnen 10 dagen over te maken naar:
NL 58 RABO 03 49 37 17 68 t.n.v. PV “De Verééniging”, onder vermelding van je personeelsnummer en de activiteit.
Bevestiging
Zodra definitief bekend is of je kan deelnemen aan de activiteit danwel uitgeloot bent, ontvang je hierover een e-mail. Ben je uitgeloot wordt het bedrag zsm teruggestort.
Annulering deelname
Wanneer je na de definitieve deelnamebevestiging wil annuleren, dan dien je dit te overleggen met het bestuur. Als er leden op een reservelijst staan dan bieden we hen de mogelijkheid om alsnog deel te nemen. Als er geen reservelijst is dan mag je zelf een voorstel doen. Het is aan het organiserende bestuurslid of dit voorstel akkoord is.
Alleen bij overlijden in de 1e en 2e graad zal het deelnamebedrag worden teruggestort – dit geldt zowel voor het lid als voor de eventuele introducé.
Contact
Omdat we communicatie over de evenementen zoveel als mogelijk per e-mail doen is het belangrijk om bij inschrijving een correct e-mailadres in te vullen.
Deelname aan onze activiteiten is op eigen risico.